****OBJEDNÁVKY PROVÁDĚJTE I V PŘÍPADĚ OSOBNÍHO ODBĚRU**** PLATBA U NÁS POUZE V HOTOVOSTI ****
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
16.06.2022
Součástí sad ovladače MAXI2
Postupně veškeré sady bránových pohonů budou nahrazeny novými ovladači MAXI2. Do vyprodání sladových zásob sad budou dodávány u nás se známými ovladač... číst celé
15.02.2022
Spustili jsme nový e-shop pohonylife.cz
Přávě jsme rozběhli nové webové stránky. Pokud se někde objeví chyby, omlouváme se, ale testujeme v přímém provozu webových stránek. číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
13.03.2023 Ostatní
Jaké komponenty pro brány?
Potřebujete komponenty pro výrobu brány? Kromě bránových pohonů u nás zakoupíte také bránové komponenty. Vybrali jsme pro Vás výhodné sady pro výrobu ... číst celé
07.04.2022 Pohony LIFE
Ladění dálkových ovladačů
Koupili jste dálkový ovladač? A potřebujete ho naladit? číst celé
07.04.2022 Pohony LIFE
Odblokování bránových pohonů
Často se nás ptáte, jak odblokovat pohon? Více zde... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 30dní.

Reklamace

Tento dokument je platný od 1.1.2022

Reklamace

Na základě tohoto reklamačního řádu společnosti Lukáš Rathouský pro internetový obchod: www.pohonylife.cz lze reklamovat pouze zboží zakoupené přímo v elektronickém obchodě pohonylife.cz. Na zboží se poskytuje záruka v délce stanovené občanským zákoníkem – minimálně 24 měsíců (vyjma zboží označeného jako použité/bazar, nebo kupovaného v rámci B2B, kde může být záruční doba zkrácena), dle záručních podmínek uvedených v dodacích/záručních listech jednotlivých výrobků.

Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží.

Záruční doba se prodlužuje pouze o dobu, od převzetí zboží do záruční opravy až do doby, kdy byl kupující povinen si zboží převzít ve smyslu § 19 odst. 3 Zákona na ochranu spotřebitele. Tedy ne do chvíle, než si spotřebitel vyzvedne věc, ale do chvíle, kdy byla věc opravena a spotřebitel si ji mohl po předchozí výzvě prodávajícího vyzvednout. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy u prodejce. Tím se podstatně zrychlí celý průběh reklamace. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V takovém případě je zákazník povinen doručit zboží na svoje náklady na adresu dodavatele v originálním balení s kompletním obsahem dodávky včetně manuálů a včetně kopie pořizovacích dokladů (faktura a dodací list). Při reklamaci zboží je povinností zákazníka zároveň sdělit dodavateli důvod reklamace. Maximální doba na vyřízení reklamace je na základě občanského zákoníku 30 kalendářních dnů od přijetí reklamace.

S reklamacemi Vám rádi pomůžeme, je třeba dodržet následující postup:

  1. Nahlásit nám elektronicky na adresu reklamace@pohonylife.cz  reklamovanou závadu – vždy na sebe nezapomeňte uvést i telefonický kontakt, připojte číslo faktury či jiného nabývacího dokladu a sériové číslo vadného produktu (pokud to lze)
  2. Zboží je třeba doručit na adresu Náměstí Smiřických 39/4, 104 00 Praha 10 – zásilku prosím zřetelně označte, usnadníte tím proces kontroly a příjmu reklamace.
  3. Zásilka s reklamovaným produktem musí být dodána k reklamaci v originál obalu (případně předepsaném obalu dle reklamačního řádu, včetně originál příslušenství tak, aby během dopravy nedošlo k poškození obsahu.
  4. Součástí zásilky musí být kopie faktury, dodacího, popřípadě záručního listu a sepsaný formulář s důvodem reklamace
  5. Reklamovaný produkt musí být dodán k reklamaci neprodleně po započetí procesu reklamace.
  6. Nedodržení některé z výše uvedených skutečností muže být důvodem k zamítnutí reklamace – vrácení neúplné zásilky zpět na náklady kupujícího.

V případě zjištění neodstranitelné vady zboží ve smyslu § 623 odst. 1 občanského zákoníku (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude reklamované zboží vyměněno za nové zboží, případně vrácena již zaplacená částka.

Opravené nebo vyměněné zboží je dopraveno v rámci ČR na náklady prodávajícího zpět kupujícímu. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je prodávající povinen vystavit kupujícímu dobropis ve výši aktuální nákupní ceny ekvivalentního produktu, či produktu, který je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu. Vlastníkem reklamovaného zboží je po vystavení dobropisu prodávající. Lhůta na vyřešení reklamace jedním z výše uvedených postupů je 30 kalendářních dnů od data přijetí reklamace na sklad. S tím, že tato doba může být prodloužená z důvodu zaslání k posouzení přímo k výrobci. Opravy zboží po záruce se provádí za úplatu. Kupující bude písemně informován o předpokládané ceně opravy, akceptací této ceny se zavazuje uhradit fakturu za opravu zboží až do výše předpokládané ceny. Prodávající si vyhrazuje právo požadavek na opravu zboží po uplynutí záruční lhůty odmítnout.

Návod, zásahy uživatele

Prodávající nenese odpovědnost za vady způsobené běžným opotřebením, nevhodným ošetřením, neodbornou manipulací a montáží nebo úmyslným poškozením. Vady a škody vzniklé na zboží vlastní přepravou, manipulací a montáží nelze reklamovat.V případě, že je k prodávané věci/výrobku přiložen návod, je kupující povinen užívat výrobek v souladu s pokyny v návodu obsaženými.

Reklamační formulář

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na uvedenou e-mailovou adresu reklamace@pohonylife.cz, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Novinky z našeho blogu

Jaké komponenty pro brány?
13.03.2023 Ostatní
Jaké komponenty pro brány?
Potřebujete komponenty pro výrobu brány? Kromě bránových pohonů u nás zakoupíte také bránové komponenty. Vybrali jsme pro Vás výhodné sady pro výrobu ... číst celé
Ladění dálkových ovladačů
07.04.2022 Pohony LIFE
Ladění dálkových ovladačů
Koupili jste dálkový ovladač? A potřebujete ho naladit? číst celé
Odblokování bránových pohonů
07.04.2022 Pohony LIFE
Odblokování bránových pohonů
Často se nás ptáte, jak odblokovat pohon? Více zde... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Nejčtenější na blogu
  • Připravujeme.....

 

 

Kde nás najdete

Náměstí Smiřických 39

104 00 Praha 10 -  Uhříněves

Map
Kontakty
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz