Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 30dní.
- Úvod
- NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Nevím, si rady jaký pohon / bránu / zařízení zvolit?
- Napište nám svoji představu na email info@pohonylife.cz
- Nafoťte stávající stav a navrhneme Vám nejlepší řešení.
Zvládnu si sám naladit dálkový ovladač?
- Ano, je několik možností a to buď podle návodu.
- Nebo na našem blogu najdete postup.
- Našim zákazníkům poradíme po telefonu.
Můžu venkovní bránu nebo garážová vrata odblokovat v případě výpadku proudu nebo poruchy?
- Ano, všechny pohony LIFE lze odblokovat a ručně otevřít
Co se stane, pokud nejde proud? Je potřeba pohonu znovu přenastavit?
- Ne, pohon si vše pamatuje. Nastavení zůstane stejné.
Lze dodat pohon brány, pokud máme na garážových vratech pohon od jiného výrobce a nechceme nost další ovladač?
- Ano, dodáme externí přijímač a přidáme ho k pohonu garážových vrat. Pak budete ovládat jedním ovladačem. Na jednom kanálu budete mít ovládání venkovní brány a na druhém garážová vrata.
Dodáváte také náhradní součástky k pohonů? Nebo je nutné vše dodat nové?
- Ano, dodáváme veškeré náhradní díly na pohony LIFE tzn. v případě poruchy není nutné kupovat jiný pohon. Vše se dá opravit!
Lze dodat a namontovat GSM ovládání?
- Ano, ke všem našim nabízeným pohonům LIFE lze dodat GSM modul
Lze Vaše pohony ovládat chytrou domácností?
- Většinou ano, každá situace je individuální. Záleží na mnoha faktorech a požadavcích.
Máte nějaké zařízení, které otevře až šest pohonů?
- Ano, pro tuto situaci doporučujeme k pohonu LIFE přikoupit bezdrátovou kodovou klávesnici WI, která má možnost až 16 kódů.
Lze udělat servis, pokud jsem například z Olomouce, Hradce Králové?
- Ano, pošlete nám pohon s přesným popisem závady. Nezapomeňte nám také poslat i email na info@pohonylife.cz , abychom věděli o opravě.
- Zjistíme závadu a naceníme Vám cenu opravy. Po odsouhlasení opravíme a pošleme zpět.
- Pohony žádáme posílat PPL, DPD, GLS.... Prosíme neposílat žadné zboží poštou!